London, 5.jul 2012.godine
Societe Generale Montenegro proglašena je za najbolju banku u Crnoj Gori od strane internacionalnog finansijskog magazina Euromoney. Euromoney nagrada za izuzetnost - Award for excellence 2012 dodijeljena je banci 5.jula na svečanoj ceremoniji u Londonu.
Proglašenje Societe Generale Montenegro za najbolju banku u Crnoj Gori je još jedna potvrda da je banka i van granica Crne Gore prepoznata kao pouzdan oslonac građanima, profesionalan partner privrednim subjektima i kontinuirana podrška društvenog razvoja u Crnoj Gori.
Nagradu je u ime banke primila g-dja Laurence Tolck, Zamjenik Glavnog Izvršnog direktora Societe Generale Montenegro, koja nije krila svoje zadovoljstvo:
„ Zaista je čast i zadovoljstvo primiti ovakvu nagradu od jednog od najprestižnijih finansijskih magazina u svijetu. Naša banka kontinuirano unapređuje kvalitet svojih proizvoda i usluga, investira u novu opremu i postigla je zaista impresivne rezultate u prethodnom periodu. Nagrada za najbolju banku u Crnoj Gori će biti i dalji podsticaj za Societe Generale Montenegro. Drago mi je što je večeras, kroz ovo priznanje i Crna Gora istaknuta u prvi plan.
Societe Generale Montenegro, ovu nagradu posvećuje svakom od svojih 65 000 klijenata kao i svim svojim zaposlenima.“
U poslednje dvije godine Societe Generale Montenegro je značajno unaprijedila svoje proizvode i usluge i postala jedna od najprofitabilnijih banaka u Crnoj Gori. U 2010-toj godini je bila najuspješnija banka u Crnoj Gori sa najvećim ostvarenim profitom u bankarskom sektoru, a u 2011-oj godini je nastavila uzlazni trend što pokazuje da je strategija razvoja koju je banka usvojila krajem 2009-te, pravi odgovor na zahtjeve tržišta i uslove u kojima posluje. Osim profesionalne usluge svojim klijentima banka je u poslednje dvije godine podržala i značajne projekte od opšteg društvenog interesa i dokazala da je zaista društveno odgovorna kompanija posvećena razvoju lokalne zajednice.
Banka će nastaviti da podržava razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetnika u Crnoj Gori, kao i poslovanje velikih domaćih i internacionalnih kompanija, a posebna pažnja će biti posvećena povećanju kvaliteta usluga koje se nude građanima. Osnovni cilj banke je da bude birana ne samo zbog njenih proizvoda i usluga, već i zbog posvećenosti njenih timova i posebnog odnosa prema svojim klijentima.